1/09/2012

poniedziałek

Hejj ,
Jak w każdy poniedziałek nie chciało mi się iść do szkoły ,ale musiałam..
W szkole nie było tak źle ,ominęła mnie jedna kartkówka i w-f ! ;D
A poza tym nudyy.
Ze szkoły wracałam ze znajomymi =]
Nie mogliśmy się nagadać.!
Gdy już szłam do domu to cały czas machałam kumpeli :)
Po powrocie od razu do lekcji.
Musiałam tylko odrobić matme (zrobiłam na odwal) i na kompaa!




Chcę jeszcze napisać że chodzę do 1 gimnazjum.
Pierwszego dnia w szkole było mi smutno-nikogo nie znałam :(
I okazało się że klasa do której doszłam nie zmieniła swojego składu z podstawówki i wszyscy
się tam znali.. Ale zanim weszłam do gimnazjum to pomyliłam się i wcześniej poszłam do liceum.! hahahaa
Po paru dniach miałam pierwszych znajomych ,a teraz są moimi przyjaciółmi :)
Niestety w klasie mam też głupie osoby i przez nie chciałam nawet zapisać się do innej
szkoły(albo chociaż do innej 1 klasy)..ale już mi przeszło.Po prostu nie zwracam na nie uwagi i jest okk. ;d


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz